Promocje
Tuba natynkowa SUWA czarna 1177 SHILO
Tuba natynkowa SUWA czarna 1177 SHILO

149,00 zł

Cena regularna: 387,45 zł

Najniższa cena: 348,71 zł
ŻARÓWKA LED 9W 4000K E27 WOJ+14339 SPECTRUMLED
ŻARÓWKA LED 9W 4000K E27 WOJ+14339 SPECTRUMLED

11,88 zł

Cena regularna: 13,20 zł

Najniższa cena: 13,20 zł
Żarówka LED GX53 11W 1055lm 3000K  Biała Ciepła
Żarówka LED GX53 11W 1055lm 3000K Biała Ciepła

18,00 zł

Cena regularna: 20,00 zł

Najniższa cena: 20,00 zł
Żarówka LED GU10 MR11 4W 330LM 4000K Biała Neutralna
Żarówka LED GU10 MR11 4W 330LM 4000K Biała Neutralna

11,88 zł

Cena regularna: 13,20 zł

Najniższa cena: 13,20 zł
Żarówka SMART LED 5W ściemnialna 480lm 2700-6500K RGB GU10
Żarówka SMART LED 5W ściemnialna 480lm 2700-6500K RGB GU10

42,66 zł

Cena regularna: 47,40 zł

Najniższa cena: 47,40 zł
ŻARÓWKA KULKA LED 6W NEUTRALNA 800LM 4000K E14 WOJ+14395 SPECTRUMLED
ŻARÓWKA KULKA LED 6W NEUTRALNA 800LM 4000K E14 WOJ+14395 SPECTRUMLED

11,70 zł

Cena regularna: 13,00 zł

Najniższa cena: 13,00 zł
Tuba natynkowa podwójna TODA czarna 1106 SHILO
Tuba natynkowa podwójna TODA czarna 1106 SHILO

250,00 zł

Cena regularna: 416,97 zł

Najniższa cena: 189,00 zł
ŻARÓWKA LED 6W 4000K E27 WOJ+14338 SPECTRUMLED
ŻARÓWKA LED 6W 4000K E27 WOJ+14338 SPECTRUMLED

10,26 zł

Cena regularna: 11,40 zł

Najniższa cena: 11,40 zł
ŻARÓWKA LED KULKA 4W 3000K E27 CIEPLA BIAŁA SPECTRUMLED
ŻARÓWKA LED KULKA 4W 3000K E27 CIEPLA BIAŁA SPECTRUMLED

6,48 zł

Cena regularna: 7,20 zł

Najniższa cena: 7,20 zł
ŻARÓWKA LED 6W ŚWIECZKA 3000K E27 WOJ+13061 SPECTRUMLED
ŻARÓWKA LED 6W ŚWIECZKA 3000K E27 WOJ+13061 SPECTRUMLED

7,02 zł

Cena regularna: 7,80 zł

Najniższa cena: 7,80 zł
ŻARÓWKA LED AR111 GU10 15W 45°  barwa zimna 6000K SPECTRUMLED
ŻARÓWKA LED AR111 GU10 15W 45° barwa zimna 6000K SPECTRUMLED

56,16 zł

Cena regularna: 62,40 zł

Najniższa cena: 62,40 zł
ŻARÓWKA śWIECZKA LED 6W E14 BARWA CIEPŁA 3000K 520LM 230V SPECTRUMLED
ŻARÓWKA śWIECZKA LED 6W E14 BARWA CIEPŁA 3000K 520LM 230V SPECTRUMLED

8,64 zł

Cena regularna: 9,60 zł

Najniższa cena: 9,60 zł

Zwrot towaru i Reklamacje

ZWROT TOWARU

Czy mogę zwrócić zakupiony towar?

Nasz sklep w pełni respektuje Państwa prawa wynikające z ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. 2014 poz 827). Z towaru zakupionego w naszym sklepie mogą Państwo zrezygnować bez podania przyczyny w terminie i na warunkach określonych w powyższej ustawie. Odstąpienie od umowy wolne jest od zapłaty jakiejkolwiek sumy, czyli odstępnego. Wyjątki od odstąpienia od umowy zawartej na odległość wskazane są w art. 38 ustawy o prawach konsumenta. ... A zatem, jeśli dany produkt lub świadczenie zostało wykonane ściśle według dyspozycji kupującego, to nie jest możliwy zwrot towaru wykonanego na zamówienie.


--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Jak mogę zwrócić towar?

  • Upewnij się, że spełniasz dwa poniższe warunki zwrotu zakupionego towaru:
    - nie minęło 14 dni kalendarzowych od dnia otrzymania zamówienia
    - zakupu dokonałeś jako osoba prywatna lub firma na zasadach osoby prywatnej.
  • Pobierz i wypełnij Oświadczenie o odstąpieniu od umowy kupna-sprzedaży.
  • Wyślij zwracany produkt wraz z powyższym oświadczeniem na adres:

Janex Sp. z o.o.
Ul. Przemysłowa 11A
75-216 Koszalin

  • Zwrotu towaru możesz także dokonać oddając produkt w sklepie stacjonarnym na następujących warunkach:
    - towar wraz z wypełnionym oświadczeniem o odstąpieniu od umowy można zwrócić po okazaniu oryginału faktury zakupu lub wystawionego i potwierdzonego przez Księgowość duplikatu,
    - w przypadku gdy płatność za zwracany towar była dokonywana gotówką, zwrot w tej samej formie nastąpi tylko w przypadku zgodności danych na fakturze sprzedaży z okazanym dokumentem tożsamości zawierającego zakup. W innym przypadku rozliczenie następuje w formie przelewu na konto.


------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Stan zwracanego towaru

Zgodnie z ustawą: „towar powinien zostać zwrócony w stanie niezmienionym, chyba że zmiana była konieczna w granicach zwykłego zarządu”. Prosimy nie odsyłać towarów uszkodzonych czy niesprawnych, muszą one być zgłoszone do działu reklamacji na podstawie gwarancji lub z tytułu rękojmii, (więcej w dziale Reklamacje).

Oryginalne opakowanie lampy jest częścią składową produkty i nie może również posiadać śladów użytkowania.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Podsumowanie

  • Prawo zwrotu towaru bez podawania przyczyny przysługuje tylko konsumentom.
  • Towar można zwrócić w ciągu 14 dni kalendarzowych od daty odbioru towaru.
  • Jeżeli okres 14 dni kończy się w weekend lub święto, termin przechodzi na następny.
  • Zwrot towaru do sklepu odbywa się na koszt Klienta.
  • Sklep zwraca wartość oraz koszt wysyłki towaru zgodnie z zamówieniem Klienta, tylko w przypadku zwrotu całego zamówienia.
  • Rozpakowanie towaru nie powoduje wygaśnięcia prawa do zwrotu towaru.
  • Klient otrzyma zwrot pieniędzy najpóźniej w ciągu 14 dni kalendarzowych od zwrotu towaru, z reguły do 3 dni roboczych od daty dostarczenia towaru do sklepu.
  • Przed odesłaniem towaru do sklepu należy dobrze go zabezpieczyć. Przesyłki uszkodzone i wysłane za pobraniem nie będą przyjmowane.
  • W przypadku niespełnienia, którejś z powyższych zasad towar zwrot może nie zostać przyjęty, a zwrócony towar będzie można odebrać w siedzibie firmy.

 

REKLAMACJE

PROCEDURA REKLAMACJI

RĘKOJMIA i ODPOWIEDZIALNOŚĆ ZA NIENALEŻYTE WYKONANIE UMOWY

Klientowi przysługuje prawo do złożenia reklamacji w przypadku otrzymania towaru uszkodzonego, wadliwego, niekompletnego, niezgodnego w jakimkolwiek aspekcie z ofertą sprzedaży, stwierdzenia braku danej pozycji zamówienia i in.  Klient ma prawo złożyć reklamację w dowolnej formie, jednak w celu usprawnienia procesu reklamacyjnego sugerujemy przesłanie zgłoszenia drogą pisemną oraz dołączenie wszelkiej posiadanej dokumentacji (zdjęcia, raport szkody itd.). W zgłoszeniu  należy umieścić informację na temat oczekiwań, tj.: naprawa, wymiana towaru na nowy, obniżenie ceny, zwrot należności i in. oraz dokładny opis przyczyny jej złożenia. Klient może skorzystać ze wzoru formularza reklamacji dołączonego do przesyłki, jednak nie jest to obowiązkowe. Wzór formularza można pobrać w formacie WORD lub PDF. Każda forma złożenia reklamacji jest respektowana przez sprzedawcę – klient może wysłać zgłoszenie:

e-mailem na adres: reklamacje@janexmarket.pl,

pocztą tradycyjną na adres: Janex Sp. z o.o., ul. Przemysłowa 11A, 75-216 Koszalin

lub zgłosić telefonicznie pod numerem telefonu: 504545749.

Po otrzymaniu zgłoszenia  pracownik Działu Zwrotów i Reklamacji skontaktuje się z klientem w celu przekazania szczegółów dalszego postępowania. Po ustaleniu konieczności zwrotu reklamowanego towaru do magazynu pracownik Działu Reklamacji skontaktuje się z Klientem w celu uzgodnienia działań związanych z odesłaniem produktu. Sprzedawca umożliwia zamówienie kuriera na koszt sklepu pod warunkiem spełnienia przez klienta określonych warunków, tj.  zabezpieczenia towaru na czas transportu, przygotowania przesyłki do odbioru w wyznaczonym terminie oraz dostarczenia przesyłki paletowej/wielkogabarytowej na samochód kuriera. W celu jednoznacznej identyfikacji zwróconego towaru sugerujemy dołączenie  do reklamowanej przesyłki kserokopii faktury zakupu.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl