Promocje
Lampa ogrodowa ABIRA Garden 57cm 3000K 9912 SHILO
Lampa ogrodowa ABIRA Garden 57cm 3000K 9912 SHILO

1 186,40 zł

Cena regularna: 1 483,00 zł

Najniższa cena: 1 483,00 zł
Tuba natynkowa podwójna OSAKA czarna 1120 SHILO
Tuba natynkowa podwójna OSAKA czarna 1120 SHILO

317,60 zł

Cena regularna: 397,00 zł

Najniższa cena: 397,00 zł
Lampka biurkowa AGARO złota 3000K 2004 SHILO
Lampka biurkowa AGARO złota 3000K 2004 SHILO

753,60 zł

Cena regularna: 942,00 zł

Najniższa cena: 847,80 zł
Lampa natynkowa TOSA czarna 1182 SHILO
Lampa natynkowa TOSA czarna 1182 SHILO

435,20 zł

Cena regularna: 544,00 zł

Najniższa cena: 544,00 zł
Lampa wisząca IHI - Czarna-miedziany (480 mm) 9493 (Dohar) Antigo
Lampa wisząca IHI - Czarna-miedziany (480 mm) 9493 (Dohar) Antigo

1 916,00 zł

Cena regularna: 2 395,00 zł

Najniższa cena: 2 395,00 zł
Spot sufitowy MITSUMA czarny 7998 SHILO
Spot sufitowy MITSUMA czarny 7998 SHILO

346,40 zł

Cena regularna: 433,00 zł

Najniższa cena: 433,00 zł
Lampa wisząca LED HANAWA czarna 4000K barwa neutralna 8652 SHILO
Lampa wisząca LED HANAWA czarna 4000K barwa neutralna 8652 SHILO

758,40 zł

Cena regularna: 948,00 zł

Najniższa cena: 948,00 zł
Oprawa wpuszczana 2x ES111 MUKO biała 7352 SHILO
Oprawa wpuszczana 2x ES111 MUKO biała 7352 SHILO

548,80 zł

Cena regularna: 686,00 zł

Najniższa cena: 686,00 zł
Oprawa wpuszczana LED IP44 TOTTORI IL czarna 8579 4000K neutral SHILO
Oprawa wpuszczana LED IP44 TOTTORI IL czarna 8579 4000K neutral SHILO

366,40 zł

Cena regularna: 458,00 zł

Najniższa cena: 458,00 zł
Spot na szynoprzewód YABU czarny 6617 SHILO
Spot na szynoprzewód YABU czarny 6617 SHILO

294,40 zł

Cena regularna: 368,00 zł

Najniższa cena: 368,00 zł
Lampa sufitowa spot TARUMI czarna 7972 SHILO
Lampa sufitowa spot TARUMI czarna 7972 SHILO

447,20 zł

Cena regularna: 559,00 zł

Najniższa cena: 503,10 zł
Szynoprzewód biały 2m 8100 SHILO
Szynoprzewód biały 2m 8100 SHILO

199,20 zł

Cena regularna: 249,00 zł

Najniższa cena: 249,00 zł

Zwrot towaru i Reklamacje

ZWROT TOWARU

Czy mogę zwrócić zakupiony towar?

Nasz sklep w pełni respektuje Państwa prawa wynikające z ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. 2014 poz 827). Z towaru zakupionego w naszym sklepie mogą Państwo zrezygnować bez podania przyczyny w terminie i na warunkach określonych w powyższej ustawie. Odstąpienie od umowy wolne jest od zapłaty jakiejkolwiek sumy, czyli odstępnego. Wyjątki od odstąpienia od umowy zawartej na odległość wskazane są w art. 38 ustawy o prawach konsumenta. ... A zatem, jeśli dany produkt lub świadczenie zostało wykonane ściśle według dyspozycji kupującego, to nie jest możliwy zwrot towaru wykonanego na zamówienie.


--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Jak mogę zwrócić towar?

  • Upewnij się, że spełniasz dwa poniższe warunki zwrotu zakupionego towaru:
    - nie minęło 14 dni kalendarzowych od dnia otrzymania zamówienia
    - zakupu dokonałeś jako osoba prywatna lub firma na zasadach osoby prywatnej.
  • Pobierz i wypełnij Oświadczenie o odstąpieniu od umowy kupna-sprzedaży.
  • Wyślij zwracany produkt wraz z powyższym oświadczeniem na adres:

Janex Sp. z o.o.
Ul. Przemysłowa 11A
75-216 Koszalin

  • Zwrotu towaru możesz także dokonać oddając produkt w sklepie stacjonarnym na następujących warunkach:
    - towar wraz z wypełnionym oświadczeniem o odstąpieniu od umowy można zwrócić po okazaniu oryginału faktury zakupu lub wystawionego i potwierdzonego przez Księgowość duplikatu,
    - w przypadku gdy płatność za zwracany towar była dokonywana gotówką, zwrot w tej samej formie nastąpi tylko w przypadku zgodności danych na fakturze sprzedaży z okazanym dokumentem tożsamości zawierającego zakup. W innym przypadku rozliczenie następuje w formie przelewu na konto.


------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Stan zwracanego towaru

Zgodnie z ustawą: „towar powinien zostać zwrócony w stanie niezmienionym, chyba że zmiana była konieczna w granicach zwykłego zarządu”. Prosimy nie odsyłać towarów uszkodzonych czy niesprawnych, muszą one być zgłoszone do działu reklamacji na podstawie gwarancji lub z tytułu rękojmii, (więcej w dziale Reklamacje).

Oryginalne opakowanie lampy jest częścią składową produkty i nie może również posiadać śladów użytkowania.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Podsumowanie

  • Prawo zwrotu towaru bez podawania przyczyny przysługuje tylko konsumentom.
  • Towar można zwrócić w ciągu 14 dni kalendarzowych od daty odbioru towaru.
  • Jeżeli okres 14 dni kończy się w weekend lub święto, termin przechodzi na następny.
  • Zwrot towaru do sklepu odbywa się na koszt Klienta.
  • Sklep zwraca wartość oraz koszt wysyłki towaru zgodnie z zamówieniem Klienta, tylko w przypadku zwrotu całego zamówienia.
  • Rozpakowanie towaru nie powoduje wygaśnięcia prawa do zwrotu towaru.
  • Klient otrzyma zwrot pieniędzy najpóźniej w ciągu 14 dni kalendarzowych od zwrotu towaru, z reguły do 3 dni roboczych od daty dostarczenia towaru do sklepu.
  • Przed odesłaniem towaru do sklepu należy dobrze go zabezpieczyć. Przesyłki uszkodzone i wysłane za pobraniem nie będą przyjmowane.
  • W przypadku niespełnienia, którejś z powyższych zasad towar zwrot może nie zostać przyjęty, a zwrócony towar będzie można odebrać w siedzibie firmy.

 

REKLAMACJE

PROCEDURA REKLAMACJI

RĘKOJMIA i ODPOWIEDZIALNOŚĆ ZA NIENALEŻYTE WYKONANIE UMOWY

Klientowi przysługuje prawo do złożenia reklamacji w przypadku otrzymania towaru uszkodzonego, wadliwego, niekompletnego, niezgodnego w jakimkolwiek aspekcie z ofertą sprzedaży, stwierdzenia braku danej pozycji zamówienia i in.  Klient ma prawo złożyć reklamację w dowolnej formie, jednak w celu usprawnienia procesu reklamacyjnego sugerujemy przesłanie zgłoszenia drogą pisemną oraz dołączenie wszelkiej posiadanej dokumentacji (zdjęcia, raport szkody itd.). W zgłoszeniu  należy umieścić informację na temat oczekiwań, tj.: naprawa, wymiana towaru na nowy, obniżenie ceny, zwrot należności i in. oraz dokładny opis przyczyny jej złożenia. Klient może skorzystać ze wzoru formularza reklamacji dołączonego do przesyłki, jednak nie jest to obowiązkowe. Wzór formularza można pobrać w formacie WORD lub PDF. Każda forma złożenia reklamacji jest respektowana przez sprzedawcę – klient może wysłać zgłoszenie:

e-mailem na adres: reklamacje@janexmarket.pl,

pocztą tradycyjną na adres: Janex Sp. z o.o., ul. Przemysłowa 11A, 75-216 Koszalin

lub zgłosić telefonicznie pod numerem telefonu: 504545749.

Po otrzymaniu zgłoszenia  pracownik Działu Zwrotów i Reklamacji skontaktuje się z klientem w celu przekazania szczegółów dalszego postępowania. Po ustaleniu konieczności zwrotu reklamowanego towaru do magazynu pracownik Działu Reklamacji skontaktuje się z Klientem w celu uzgodnienia działań związanych z odesłaniem produktu. Sprzedawca umożliwia zamówienie kuriera na koszt sklepu pod warunkiem spełnienia przez klienta określonych warunków, tj.  zabezpieczenia towaru na czas transportu, przygotowania przesyłki do odbioru w wyznaczonym terminie oraz dostarczenia przesyłki paletowej/wielkogabarytowej na samochód kuriera. W celu jednoznacznej identyfikacji zwróconego towaru sugerujemy dołączenie  do reklamowanej przesyłki kserokopii faktury zakupu.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl